Mycket på gång men inga svar

Nu är det mycket i luften:

Sommarjobb, jag har sökt ett helt gäng men inte hört något.

Praktikplats för i höst (det ingår i mitt program) jag har lagt ut ett gäng krokar men SKL, LO och Svenskt näringsliv har svarat att de inte kan ta emot mig.

UNF valberedningen har varken frågat om jag vill stå på deras förslag eller hört av sig om att de inte tänker förslå mig (något jag tycker de bör göra både som gammal valberedare och blivande personalvetare).

Sedan är ju frågan om jag ska ställa upp till val som vice ordförande. För mig handlar det om att ge mig själv en chans att göra något jag vill verkligen och vet att jag har mycket att ge. Men är det värt det?
Jag vill inte hamna i något likt kongressen i Jönköping. Samtidigt tror jag att det bästa för UNF är att de som vill ställer upp till val och liknande. För då har kongressen ett val att välja det de tycker är bäst för UNF och inte bara klubba förslag.


Kommentarer
Postat av: gammal kongressräv

Jag tycker verkligen du har en poäng med det sista du skriver. Det är viktigt att ombuden har ett val, annars blir det lätt att de bara röstar på nåt förslag med en massa människor de knappt hört talas om innan. Om man tvingas välja vill, kan, bör man också ta chansen att kolla upp vad det är för tjommar man egentligen röstar på.



Men därmed inte sagt att det är just du som ska stå för det valet, det måste du ju bestämma helt själv.

2009-04-23 @ 20:22:31
Postat av: frida

haha för reumatiker, vart helt chockad hitta den i mitt kök vet ej vars den kommer ifrån ;P

Postat av: frida

Var med och tävla i min blogg :)

2009-06-15 @ 12:03:05
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag kommenterade i din blogg för ett tag sen, närmare bestämt 2007:

http://jenniferjamtland.blogg.se/2007/february/duschdrapperi-200x200-cm.html



Jag undrar bara om du kan ta bort mitt inlägg? ;)



"Jag har precis samma problem!!! Irriterande när hela badrumsgolvet fylls med vatten på grund av att duschdrapperiet inte räcker ner till marken."



Kanske verkar underligt, men det är en lång historia. Tack

2009-06-17 @ 19:50:45
Postat av: Razz

du vet vad jag tycker att du ska göra...

2009-06-18 @ 11:08:18
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback