Nytentad

Det heter ju nyklippt så varför inte nytentad?
Vi hade tenta mellan 8 och 12 jag gick vid 10:30 och var näst sist antingen var det n lätt eller mycket svår tenta. jag tror på båda ingen fråga var möjlig och jag blir mycket förvånad om jag frå om tenta men jag tror att de som gick tidigt omöjligt kan ha hunnit svara på alla 12 frågor.

Nu är jag i all fall tillbaka i verkligheten, men sobernet ligger nere (som vanligt) och konsulenten var inte på sitt kontor när jag gick förbi. jag som ville passa på att ptata Megahelg.

Men jag ska ta tag i att skriva ut papper (vilket är ett projekt i sig eftersom ajg msåte bära ut skrivaren i vardagsrummet för att kolla ihop med lådan där) och kanske kanske jag borde städa. Det andra tror jag verkligen inte kommer bli av.

Också ska jag ta och skicka ut lite påmminelse mail till de som inte har betalat de Tradera auktioner som de vunnit, men visst ja då måste ju sobernet fungera...

Kommentarer
Postat av: Niklas

10.30 och näst sist? Det är ju helt galet.

Postat av: AeroTech

har du eftertentastädat än?

2008-10-06 @ 21:38:13
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback