Kompetenshantering

Egentligen ska jag skriva sumeringar på sju kapitel från den egensla kurslitteraturboken. Nästa fredag är det tenta och nu har jag äntligen nästan börjat förstå detta. Men det är en bra bit kvar.
Ändå visade det sig vara roligare att leta perfekt bäddmadrass på IKEAs hemsida och rodda utbildningsgruppsmöte med mera.

För övrigt hittade jag sobernetmapparna nyss när jag öpnade webmailen via explorer. Jag använder verkligen inte explorer i vanliga fall men nu när det krånglade här på skolan gav jag det ett för4sök. Betyder detta att jag måste börja använda explorer?

Kommentarer
Postat av: Niklas

Eller sluta använda sobernet? Fast du kanske måste använda sobernet... :/

Postat av: vidar

VA! måste man ha PC för att se mapparna.

Visste inte ens att de fans nu för tiden =(



nej nu jävlar! =)

2008-10-20 @ 18:30:03
URL: http://vidar.aronsson.nl
Postat av: Jennifer

Altså Vidar jag får inte upp dem men det kan vara att jag har en för gammal explorer läsare och jag vill inte ta hem någon nyare, men i firefox och safari ser i alla fall inte jag länken gemensamma mappar...

2008-10-23 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback