Gått för långt?

Om jag ska se på TV så vet jag inte riktigt hur man gör om jag inte har datorn i knät.
Det har varit lite mycket på sista tiden.
Skriva äskning, boka resor, ordna med möte, hitta deltagare, försöka kommunicera utan skräp-Sobernet. Läsa skolmail, grupparbeta lite över internet, grupparbeta på skolan tillsammans, gå på lektioner, läsa böcker, göra grupparbete två, skriva sammanfattning på bok ett (bok två blir imorgon), göra intervju, skriva ut intervju, sälja soffbord på Blocket och mycket mera.

Sedan kan man ju alltid läsa bloggar och leta efter nödvändighetsprodukter på Tradera.

Nu ska jag t och laga middag. I tisdags när det var min tur att laga mat övertygade jag JW att pizza är gott så jag slapp.
Ja ja vet att jag är lat på hemma fronten så jag kanske skulle slå till med att vattna blommorna med?

Jag har även börjat tycka att Stockholm och Göteborg är för långt från Östersund (observera inte tvärt om).
I November åker jag till Stockholm än så länge två helger och den andra avslutas i Uppsala med utbildningsgrupps möte och börjar i Stockholm på LSUs repslag. Fredagen efter blir det möte i Göteborg och jag funderar på om jag ska göra ett nytt försök att träffa projektbildarna men vet inte om jag vill vara borta tre helger i rad. JW hade gärna hakat på om det inte vore så förbaskat dyrt för (gamla) att resa.Så vi får se om det blir en helg i GBG eller bara snabb träff med PB eftersom det ändå bara finns ungdomsbiljetter på sista flyget från Stockholm till Östersund. Fast på mitt skolschema står det omtenta den fredagen men jag planerar att klara tentan nästa fredag så det borde gå bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback