Snöbollseffekt

När en sak går dåligt rullar det verkligen på.
Dagen började med ett meddelande som var som ett slag under bältet.
H är sjuk så vi ska inte åka pulka i Torvalla idag.
Det har gått skit att föröka få upp hyllpapper i bokhyllan.

Det är massor kvar att göra på grupp PM som ska in på onsdag och jag vet att hon som bor i Strömsund kommer få det till att det är mitt och hon i Ovikens fel att hon inte hinner hem och äta middag. Det är bostadsgaranti i Östersund om man är student så det är verkligen inte mitt fel!

Jag tycker det är jobbigt att vara ledig när jag vet att det finns en massa som måste göras. Men jag tror det kan bli dålig stämning om jag kommer med en färdig slutdiskussion imorgon. Men jag är riktigt sugen på att skriva ett utkast så att vi blir klara någon gång. Samtidigt är det redan en obalans på "att göra delar" till PM så jag borde inte för jag har redan gjort en massa.
Det tar ju så lång tid att skriva text när man är tre, har jag sagt att det vara lärarna som bestämde grupper?
Jag tror nog jag vill skriva C-uppsats själv. Visst är det bra att ha någon att dela arbetet med men då måste man vilja samma sak i tex betyg, vilja lägga lika mycket kraft och tid osv.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Vi känner inte varandra, jag kom bara in på din sida när jag googlade på "c-uppsats". Jag ska nämligen skriva det i vår och jag vill också skriva den själv. Jag har dock hört att man inte får skriva själv! Vet du hur det är? Har du skrivit din uppsats nu? Fick du skriva den själv?



MVH //Julia

2009-11-11 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback