Pepphelgen

S säger:  jodå, det kändes rätt bra, passen gav kanske inte jättemycket för mig personligen då jag hade hört mycket förut, men det var väldigt intressant i alla fall
S säger: 
en del av diskussionerna som uppstod lite spontant runtomkrig gav däremot väldigt mycket
S säger: 
vi pratade både om distriktsutvecklande arbete, skapande och stöd till nya föreningar, anordnande av kurser lokalt och globalt osv...
S säger: 
jag är jätteglad att jag fick åka och det känns som om jag fick ut en hel del av helgen :)
jenniferjamtland.blogg.se säger: 
Jag blir så glad när jag hör det :)

Och helgens möte är mitt personbästa FS möte samt att jag nu är peppad glad och har kommit på det där med att om man ler mot någon ler de ofta tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grymt =). Bra att folk kände att det var värt det!

Postat av: Niklas

Vad bra! Det ska bli kul att ses på lördag! :)

2008-11-12 @ 10:43:08
URL: http://niklas.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback