Det blinkar rött i energistapeln

Ni vet sådär som på spel när gubben håller på att dö.
Jag har massor i skolan men orkar inte läsa en sida efter 17. När jag koncentrerar mig på delkurs 4 som varit parallell sedan skolstarten i höstas så tryck liksom kunskaperna i delkurs tre (tenta där nästa fredag) ut lik när man försöker få plats med bara en sak till på hylla men de går inte och något ramlar av.
Budget FS gav massor av energi som höll i sig säkert två dagar, LSU mötet gav massor av energi som höll i sig tills jag säg att axelremmen på min då en vecka gamla väska höll på att gå av under hemresan från Uppsala.
Denna veckan har jag lagt mig tidigt sovit en massa timmar men är fortfarande bara slut, eller det är mer ingenting. 
Jag vet att det är solljuset som saknas, det är mört när jag går till skolan och ,mörkt när jag går därifrån.

Varför har inte skolor sådanna bli pigg lampor?
Om det fanns skulle jag lätt kunna gå runt i vita kläder hela tiden för att få bli lite pigg...

I morgon är det utskottsmöte och träff med projektbildarna som gäller. Det kommer bli trevligt men när jag ska ta tag i skolan igen så måste jag änn en gång pressa upp den på hyllan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback