Uppdatering angående skola

Igår kläckte läraren ur sig att hon tycker kurslitteraturen är dålig och att vi ska se en av de fyra som huvudbok.
Tack sa vi och undrade varför hon inte fån början kunde säga att den boken var huvudboken...
Sedan berömde hon oss för det vi skickat in från våra grupparbeten, det bli intressant att se hur det går på torsdag på det examinerande seminariet.
Jag funderar på om jag ska ha klänning på mig på torsdag när det är sista dagen i skolan på terminen.
Lite så där som när man gick i grundskolan fast med skillnaden att jag inte tror att vi kommer sjunga vi har lov sången.
Men det beror nog mest på att vi då får vår hemtenta och verkligen inte har lov...

Kommentarer
Postat av: AeroTech

vi har en bok som heter handledning i vår kurs nu.. den suger.. den tar int eupp något viktigt alls.. 300 spänn åt helvete o jag valde att köpa den istället för den bra boken i kursen.. *hatar dålig litteratur*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback