Tiden går, först tänkte jag att för 5 år sedan inte kunde vara på 2000-talet...

För 5 år sedan...
Gick jag tvåan i gymnasiet

För 3 år sedan...
Gick jag på Wendelsberg och skulle åka till Tanzania i september

För 1 år sedan...
Läste jag psykolgi A som fristående kurs och hade bestämt mig för att söka PA-programmet. jag borde också ha fått frågan om jag ville sitta i FS.

För 3 månader sedan...
Började det böir riktigt många "UNF" helger och jag läste mycket i mina skolböcker

Igår...
Pluggade jag och var less på att det känns som att jag slösar tid, jag hoppas det bara är så att sociologi helt en kelt inte är någt för mig ocha tt jag visst valt rätt program. Också veckohandlade vi och de sålde ut naturgodis för 4,95 hg då blev jag glad. Jag försökte även energiboosta mig efter helgen med barnvaktning det gick så där. Fast H är alltid fantastisk.

Imorgon...
Är det dags för gruparbete och jag ska laga görnsakspaj till middag

Om ett år...
Är det nog bara kongress som gäller, kul att jag vet mer vad som händer i UNF än på skolan. Jag tror det kan vara såa tt vi ska läsa arbetsrätt då, men de ändrar sig lite titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback