Tenta

Idag mellan 14 och 19 hade jag tenta tid. Jag var klar runt 17:20.
Jag är rätt säker på att jag klarat tenten men vet att jag kommer bli sut om jag inte minst får ett B.
Hej onödiga krav på mig själv eftersom betygen på kurserna inte spelar någon större roll när jag ska söka jobb, bara att jag har klarat dem.

Jag hade höga förhoppningar om att läsa Marx men ärligt rörig snubbe som inte fördigställde så mycket, eller så beror det på att han inte alls hör hemma i sociologin utan de bara vill tyckan in honom där för att få tyngd.
Weber rätt tråkig.
Durkheim, kan har varit intressant för att spekulationer om anledningar till självmord är lite förbjudet och riktigt intressant.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Klar innan tiden var slut alltså? Det var det värsta!

Det har jag aldrig varit...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback