Skola

Idag har jag föreläsning. Vi har under denna fem veckors delkurs haft föreläsning varje måndag, 4 stycken a 3 timmar om det inte vore för att de inte orkar föreläsa i 3 timmar så vi har bara fått ca 2 timmar varje vecka pluss grupparbate som tagit en helvdag på torsdagarna. Det har funnits för mycket tid att läsa på så jag är helt galet less.
Äen om jag börjar plugga id 10 så är jag väldigt färdigläst till 15. Det är inte okej. Jag läser på heltid och vill verkligen lära mig mycket. Men det är lite svårt när läraren står och sägr att hon tycker det hon föreläser om är hummbugg.
På torsdag ska vi ha en heldags examinerande seminarium. Alla måste redovisa vilket gör att man har ca 5 min på sig att redovisa om ett ämne med ett par andra från sin grupp. Jag ska prata om sjuksöterskor under rubriken medarbetarskap.
Efter det får vi vår hemtenta som ska vara inne den 5 juni.
Jag hoppas läraren kan skriva vettiga instruktioner till den för det har hon inte gjort till gruppuppgifterna som vi haft varje vecka. De har helt ärligt inte gett något alls till skillnad från tidigare gruppuppgifter...
Jag blir så trött på att kurse rpå universitetet är så olika beroende på om man får bra så kallade lärare eller dåliga.
Den kursen jag läser nu borde vara intressant, ledarskap och entrepenörskap, men det är den inte.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

drygt med föreläsningar ;o

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

Kram!

2008-05-26 @ 09:32:07
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback