Ganska mycket i huvudet

Hemtentan, när kommer det släppa, kommer det släppa?

Syster tål inte de nya mediciner hon fått och det är svårt att göra något på distans.

Kurspärmen passet på Sc8, det kanske jag borde börja strukturera upp?

Läsa handlingarna till NBVs förbundsmöte

Måste köpa tvättmedel

Vi glömde låna klockor av mamma och bror, vi tänker inte ha på mobilerna i Tallinn

Vad ska jag bjuda min programmare/ klasskompis på för mat imorgon?

Vad bör UNF ha för utbildningssystem?

Borde jag förbereda mig inför utskottsmötet den 6 juni?

Vår-städning, fönstren måste tvättas, där med basta

Varför måste studenterna väsnas så mycket?

Vad vill de studenter jag känner ha i present?
...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad vill de studenter jag känner ha i present? De vill säkert ha ett vackert smycke:-)

2008-05-31 @ 08:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback