Macägare

Använder du en macintoshdator ? i så fall kör du även hybridbil och använder tandblekningsmedel.
DNs hemsida hittade jag denna artikeln.
Det kan nog stämma en del men jag kör inte hybridbil utan möjligen hyrbil/lånebil och inte heller använder jag tandblekningsmedel man jag äger sköljflour, flour tabeltter och köpte igår tandkräm med extra flour.
Men mormor och morfar har mac (dock icke bärbara) och de har en etanolbil.
Hela släkten (mammas sida) har ju mac och ja vi gillar ekologiskmat och är miljömedvetna.
Bärbara datorer har jag, syster, morbor, morbros fru och moster. Stationära har mormor, morfar, mamma och mosters man om jag inte minns fel.
Men några fem par gymnastikskor kommer inte ens jag upp i. Och angående vart man skulle förvara dem så sliter jag ut skor på löpande band så det är restavfallsbehållaren som jag förvara skor i. Inte skulle det samlas några 50 par på 10 år.
Angående överlägsenheten kan det säkert ligga något i den :P

Så mac användare upp till självutvärdering nu

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sammanfattning av artikeln: Mac-ägare är töntar

Eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback