Biblioteket!

På mitt bibliotek kan man låna en film två dagar gratis. Mycket trevligt tycker jag! Dessutom har de en massa filmer av den typ som jag gillar men som inte JW är så intresserad av. Vilket passar utmärkt så här när JW jobbar.
Dagens film handlade om en 17 årig tjej från Colombia som hatar sitt jobb och blir gravid med sin pojkvän som hon inte ens tycker om. Hon blev narkotika-kurir och det var en riktigt sevärd film. Den heter Maria full of grace.
Förra filmen jag lånade handlade om en fransk tjej vars intresse är broderier, även hon är gravid och funderar över huruvida hon ska behålla barnet eller inte.

Nästa gång kanske jag ska ta och låna en film som inte handlar om en ung gravid tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback