Midsommar

Det blev som planerat ett besök på Jamtli, eller Jamt-LI som de på scenen sa hela tiden.
Det blev dans till Smultron och sång, tänkt typ Moraträsk men mesigare.
Picknic, plockning av blommor, dans runt midsommarstången och mycket mera.
När det var dags för Hilma och min syster att åka karusell hade mamma fyllt sitt 1 gigabytes minneskort så då fick jag  order om att fota ;)

Hilma något exalterad i kön till karusellen. Efter ett tag gick hon till moster så fick min syster köa själv. Det var visst inte så kul att köa. När vi dansade runt midsommarstången tog Jamtlis fotograf massor med bildet på Hilma, men att hon såg midsommrig ut med sitt blonda hår, sin "Ida"klänning och blomsterkrans.


Hej moster! Hej Jennifer Hej allihopa!
Mamma sa innan att vi skulle ju kunna tappa bort henne just den dagen eftersom det med på Jamtli var, moster (altså min mamma), tre kusiner och två kusiners pojkvänner (JW och min systers den där nya).
Men det gick bra och jag tror hon sov gott i natt, det gjorde i alla fall vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback