Uppgörelse med att bli vuxen

Igår pratade jag och N på msn om diskmaskinsmedel.
Vi har blivit så vuxna!
Det är lite skrämmande.
Tiden bara flyger iväg, min tidsuppfattning innan var som att ta en timma gånger pi. Idag tycker jag att en timma är mycket kort tid.
Det senaste året som jag ändå gjort väldigt måna nya saker under var lätt det snabbaste året hittills.

Nämde jag att vi har veckomatseden och veckohandlar?
Ps Så klart tar vi med tygkassar och en sådan där plastpeng till vagnen och har ICA kort Ds
Och källsorterar
Och har förstahandskontrakt

Tur att vi inte har bil!
Och att jag inte har haft betald semester för det har bara riktiga vuxna

Kommentarer
Postat av: Therese

Betald semester har sina fördelar. Vara ledig och ändå få pengar är ju trevligt. Däremot att man har begränsad ledighet är riktigt tråkigt...

Postat av: Jennifer

Ja Therese jag
skulle gärna vilja ha betald semester men det är verkligen höga vuxenpoäng;)

2008-01-10 @ 09:11:48
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback