Om ni trodde att det var över

Så har ni tyvärr fel. I min grupp på distanskursen har två av oss fyra som ska genomföra opponeringen prata med varandra på telefon och kommit fram till ett tiotal punkter de tycker att vi ska redovisa utifrån.
Ärligt det blir det 2,5 minuter per arbete om poänger som jag ska kolla på och om jag ska belysa poänger ut tio vinklar blir det till att prata snabbt och absolut inte inbjuda till någon diskussion.
Dessutom avslutades mailet med att det står att vi måste tänka på tiden.
Det är vad jag gjort och därför har jag mailat hur jag tycker vi kan göra.
De ska alltid göra allt onödigt krångligt de där matriarkerna!
Jag hade mycket väl kunna varit klar med min opponering idag om jag inte valt att vara ledig...






Tur att jag i alla fall vann på poker ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback