Mera grupparbets gnäll

Jag vet inte om det beror på åldersskillnaden, olika erfarenhet av universitetsstudier, olika erfarenhet av grupparbete eller något annat. Men det är fybaskingenmig onödigt jobbigt att försöka komma fram till saker över e-post med min grupp. Vi ska opponera på fyra texter som ska jämföras och jag har lagt två förslag på hur vi kan dela upp arbetet. Svaren ajg har fått är att det ena förslaget är den älsta tanten mot. Annara är svaren hur ska vi dela upp det? (Utan några förslag eller initiativ) och jag ska kolla på det när jag kommer hem från jobbet, när man läst allas kanske man kommer på något. Problem 1 detta är heltidsstudier varför ska jag vara tvungen att opponera på helgen för att de andra jobbar och inte prioriterar sina studier? Problem två fortfarande inga svar.
Jag kan ju göra detta själv och det skulle bli bra med mindre arbetsbörda än att göra det med min grupp.
Distansstudier är verkilgen inte jämförbara med campusbundnastudier...

Kommentarer
Postat av: Nooni

Mmmm. Distans och reguljärutbildningar är verkligen olika. Kanske det är just därför man väljer en distansutbildning?

2008-01-11 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback