Kan jag aldrig få nog?

questions

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Kongresen beslutade 8.37 (Kongressprotokoll från kongressen i Uppsala)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En soffkudde jag fick av L-L innan jag började på Wendelsberg.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Simpsons
4. Vad är de roligaste du hört idag?
Tanterna som surade över att det var så få varor på ÖB.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n och sambons matalgning :D
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag och JW gick för att hyra film.
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag kollade på kurspärmen som ska släppas snart och filade på utvärderingsfrågor
8. Vad har du på dig?

Myskläder
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde bla att jag träffade han som läser fristående och skulle vara med i min grupp men som vi inte sätt sedan när kursen började. Han sa att han hade hoppat av. Sedan gick jag förbi en soffa och där satt ingen annan än
J. Alexander!
10. När skrattade du senast?
När jag och JW var på promenad
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och en hylla
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Unga mödrar när den kristna födde barn
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning?
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på?
Det var nog Sunes Jul!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Köpa och köpa jag skulle plugga utan att ta lån och sedan göra trevliga saker och skänka bort pengar.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag avskyr fisk
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Slut på krig för all framtid!
18. Tycker du om att dansa?
Nja
19. George Bush?

Äntligen kan de inte välja honom mer
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Som att jag skulle skriva det här, då kommer ni ju göra som Rachel gör i vänner och snor Emma från Monica.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det har jag gjort och Sverige är ett bra land att bo i. Men jag kan vara öppen för förslag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback