Hemma igen

Nu har jag varit hemma i ett dygn. Jag har hunnit ordna med viktiga papper, hämta tvätt, gå på introduktion till sociologi A, fika hos grannarna med tillhörande tur i huset där jag spanat in tex UNFs lucia förråd och äntligen fått sova i min egen säng!

Helgens möte gick bra även om jag är mindre nöjd med ett beslut styrelsen tog angående kongressen 2009. Men jag lovar att jag ska göra det bästa av situationen men det kommer kanske ut ett vad var det jag sa om någon som röstat mot mig kommer klaga.

Uppsala var en viktig mellanlandning som gav en ordentlig energiladdning, tack N!

Sundsvall är ingen miljöstad och jag har fyllt i kursutvärderingen ärligt och med det menas att jag inte är nöjd. Tex motsvarar inte kursen den 30 poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback