För att citera Mackan shitzanpizan vad trevligt!

Hirriv hade träffa nya konsulentern träff nu ikväll.
Vi var fem medlemmar som dök upp. Det tevligta var att för fyra var det deras första träff med Hirrvi.
Det var "Studentmössan" som varit med sedan 2006 och väntat på att det skulle hänga något.
Han som tog saken i egan händer och åkte på julkursen som ska vara ledare på spotlovslägret.
Två trevliga grabbar från Irak som går någon utbilding på PC som inte fanns när jag gick i gymasiet (tror jag).
Samt jag och kunsulenter.
Vi fikade, planerade in saker vi vill göra, så som renovera vår lokal och börja använda den. Spela fotboll, ha studiecirkel i materialet vatten, studiecirkel i arabiska (ärlig vi var urusla på uttalet;), grillkväll och festflotte i Badhusparken i sommar. Och se om vi kan sammarbeta med kafeet Karibu eftersom de ha drogfritt kafe alla lördagar mellan 19 och 24. Det kommer bli bra detta här!

Kommentarer
Postat av: AeroTech

har säkert sagt det tidigare men jag tycker verkligen om min länk på din sida.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback