Finslipa

Nu har jag tre uppgifter att finslipa på. Det är inte så kul för det kan man göra nästan hur länge som helst.
Nu försöker jag göra faktan "min egen" för jag hittade en anteckning från en föreläsning om att vi skulle göra det på hemtentan.
I övrigt kommer jag ibland på smarta saker så som att konferencer ska stå med i policyn.
Men på måndag börjar det hända saker. Då ska vi få feedback på intervju två och jag ska passa på att ställa frågor om PM2.  På tisdag kväll åker jag till Sundsvall (eftersom det inte går några morgon tåg dit längre). På onsdag och torsdag är det examinerande seminarium  i rehabliteringskunskapen och nu på torsdag ska  policyn vara inne så att vi ska kunna opponera på ett gäng andras. På onsdag ska hemtentan vara inne i psykologin, fast jag ska skicka in den på tisdag. Efter de examinerande seminarierna åker jag till Uppsala och hälsar på A och N eftersom jag ska på FS-möte fredag till söndag i Stockholm och inte vill åka så mycket tåg fram och tillbaka. På söndagens tidiga kväll beräknar jag att vara hemma igen. Men icke att förglömma att PM2 ska vara inlämnat på fredagen den 18, men det har jag tänkt vara klar med innan så att jag och A kan gå och kolla på L-L när har går högvakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback