Äntligen!

Nu är det över!
Så klar fick vi sluta tidigare så jag ska försöka slå ihjäl ett par timmar i Sundsvall till mitt tåg går. IKEA lockar men jag ska ju flyga hem på söndag så det blir lite krångligt med wookpanna och allt annat sånt där bra man hittar där.
Över väger att läsa i en bok jag köpt till sociologin men jag känner mig rätt slut i huvudet efter två nätters sovande på soffa och tidig morgon med en och en halvdags opponering...

Är det förtidigt att äta middag vid 16?
Det vore trevligt med MAX mat på tåget eftersom vi inte har någn MAX hemma än...

Kommentarer
Postat av: Nooni

Hur gick det på opponeringen eller vad det var?

2008-01-18 @ 08:09:57
Postat av: Jennifer

Jag överlevde men det var dåligt upplaggt.

Postat av: Nooni

Vad var dåligt upplagt? Opponenternas jobb, ditt arbete,hela tillställningen eller vad?

2008-01-19 @ 22:56:18
Postat av: Jennifer

Mitt arbete var så klart bra upplaggt!
Men hela kursen var dåligt upplagd. Annars skulle jag inte klagat så mycket över den här i bloggen.
Dåligt var att de inte fyllde föreläsningsdagarna. När det stod 8-16 slutade vi ofta 14 vilket är tråkigt när man bokat tågbiljett. Det var för låga krav på oss som läste kursen och för mycket vi gör som vi alltid gjort med valet av uppgifter och valet av litteratur.

2008-01-20 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback