2008 ska jag

1. Ska du göra något i år som du aldrig gjort förut?
Ja åka till Ransberg bla

2. Ska du hålla några av dina nyårslöften?
Gav inget trot att jag drömde om grannen som börjar träna.

3. Blir någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Mycket möjligt

4. Dör någon som stod dig nära?
Det hoppas jag verkligen inte

5.Vilka länder ska du besöka?
Utlandet och gärna Belgien

6. Är det något du kommer sakna år 2008 som du vill ha år 2009?
Betald semester

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Något viktigt

8. Vad blir din största framgång 2008?
Att klara studierna och känna att det är rätt

9. Största misstaget?
Inte planera upp sommaren

10. Kommer  du vara sjuk eller skada dig?
Nej

11. Bästa köpet?
Dammsugaren

12. Vad spenderar du mest pengar på?
Godis? Förhoppningsvis resa

13. Gör någonting dig riktigt glad?
Min sambo

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Någon frukansvärd sommarslagdänga

15. Blir du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gör mer?
Håller kontakt med vänner

17. Vad önskar du att du gör mindre?
Stressar upp mig för framtiden

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen, i mosters hus i deras nya kök

19. Blir du kär i år?
Fortsätter vara kär

20. Hur många one night stands?
Nehej du jag är sambotråkig

21. Favoritprogram på TV?
Top Model!

22. Bästa boken du läser i år?
Mig äger ingen

23. Största musikaliska upptäckten?
Något fantastiskt på Yran!

24. Något du önskar dig och får?
Ja antagligen

25. Något du önskar dig men inte får?
Ja, fred på jorden till exempel

26. Vad gör du på din födelsedag 2008?
Bjuder hem släkten på fika

27. Finns det någonting som skulle gör ditt år ännu bättre?
Ja så klart

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lat

29. Vad får dig att må bra?
Sambon, Hilma att ta hand om mig själv

30. Vilken kändis är du mest sugen på?
Andreas Wilson

31. Vem saknar du?
Mina klasskompisar från ANT och Wendelsberg

32. De bästa nya människorna du träffar?
Kursare och deltagare på activ summercamp utopia

33. Hur kan du väldigt kort sammanfatta ditt år?
Stabilt och givande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback