Vojne vojne

Mycket pågång.
Igår kom tydligen mitt jobb (precis där jag inte jobbat något sedan slutet på sommaren) på att jag har en nyckelbricka som de vill ha tillbaka. Men det vill inte jag ge dem eftersom jag tänkt börja extra under våren. Bra sa jobbet. Idag ringde de igen och ville få över mig på den andra sidan team syd på jobbet och att jag skulle jobba ett gäng timmar var annan vecka eller något sådant. Jag tackade nej och sa ring mig när vinterkräksjukan går under påsk då kommer de behöva någon på team norr eller om någon ska ha en kortare ledighet. Det är en ny på mitt jobb som ringer som jag inte vet vem det är och som uppenbarligen inte vet vem jag är. Men den hgra handen är kvar och chefen på arbetsplatsen har nog inte glömt mig så det ska nog bli bra även om den nya sa att team norr inte behöver extrapersonal så ofta. Men tänk vad det passar bra för jag har inte tänkt jobba så ofta heller. En gång i månaden vore perfekt för då kan jag gå på gym för endast 100 pix i månaden!
Nästa vecka har jag tenta men det känns som att kursen nyss startade. Vi ska ha något seminarium på fredag som ingen riktigt verkar veta vad vi ska göra på för även det seminariet är lärarlöst. Vi har haft i genomsnitt 1,5h lektionstid per vecka på denna kursen. Inte undra på att vi är ett gäng som känner varför läser vi sociologi när vi skulle kunna läsa typ mer arbetsrätt?
Jag hoppas tentan går bra.
På tisdag nästa vecka ska jag till kungliga hufudstaden på möte med TT för att se till att en efterlängtad ska är färdig att lanseras på DÅMen.
På onsdag nästa vecka är det FÅM. Glädjen var stor när jag fick höra att MK är hemma då!
Ikväll ska jag på ett spoken word framträdande som kostar gratis på länsbiblioteket. Jag är minsan rätt duktig på att ta chokladbitarna ut VMkakan jag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

åker med en grupp från skolan i april. den 6 och blir där 2 veckor! ska åka til en skola för unga flickor/kvinnor som på ett eller annat sätt fått barn, oftsat genom våldtäckt eller att mannen sticker då hon blir gravid. men genom skolan får dom en chans att överleva. våran skola är en vänskola med deras.. och jag får chansen att hälsa på! skit coolt... och absolut att det blir bilder. MASSA bilder! Kram

Postat av: Sarah

ja det ska bli både spännande och roligt, men oxå lite tugnt.. såklart! ha en toppen dag

2008-02-14 @ 11:10:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback