Söndagar

Vad är det tänkt att man ska göra på söndagar?
Jag har rengjort kylen.
Jag har skickat handlingar till kommande FS-möte
Jag har skickat vad som utbildningsgruppen vill ha med i DÅM-manuset.
Jag har skickat mail till de distrikt vars DÅM jag ska åka på.
Jag har mailat Jämtland om förslag på kvällsaktivitet och vilka som är ombud.
Jag har "MSN pratat" med V och O.
Jag har uppdaterat min kalender eftersom vi fått så många schemaändringar.
Jag har klurat på ämnen till undersökningen vi ska göra i sociologi metod kursen som börjar på måndag.
Vad sägs om vilken favorit färg har du och jämföra mellan killar och tjejer. Eller hur många timmar tränar du i veckan mellan ekonomer och sportteknik.

Vad ska jag göra nu?
Gå ut i skolskenet?

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag tror att söndagar är till för sovmorgnar, söndagspromenader i solskenet, städning och sen lite allmänt slapp på kvällen.

2008-02-24 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback