Registreringskylt - barnvagn

Varför har inte föräldrar förstått att det borde vara ute redan innan någon kom på det?

Eller
Tänk vad bra det är när det står vilket datum den behagade att pluppa ut. Det är värdefull information jag kan använda mig av efter att jag stulit ditt barn och ska sälja det dyrt på svarta marknaden...

Snälla föräldrar om ni får en i present kasta skylten gärna när den som givit er skylten är i närheten så att budskapet går fram.

Idag såg vi den om möjligt fulaste registreringskylten. Det stog Sigge på den (inget illa mot smeknamnet Sigge utan utformningen på skylten). Jag funderade på att gå och hälsa på knyttet och säga hej på dig Sergio!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ungen kanske hette Sigge? Låt vara att det är ett gubbnamn, men det är ju inne med gubb- och tantnamn...

Postat av: Jennifer

Sigge är väll ändå snarare err smeknamn på ett gubbnamn. Min farfar kallades Sigge.

2008-02-16 @ 10:03:31
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback