Opepp

Det är vad jag blir när vi i utbildningsgruppen planerar ett kalendarium och FS-möten bokas in långt efter som gör att jag måste prioritera mellan att jobba för att utbildningar ska bli något stort i UNF igen eller budgetprocessen.

Det är vad jag blir när jag lagt tid under min tentavecka för att få klart ett material till DÅMen och få veta att materialet är en prioriterad fråga fast som typ inte behöver lanseras.

Då undrar jag varför UNF jobbar med utbildningar.
Jag trodde vi skulle öka till 10 000 medlemmar äka till minst 75% som betalar medlemsavgiften och se till att färre går ur varje år.
Om det ska gå tror jag på verksamhet. Kurser är grymt bra verksamhet tycker jag. Det är vad som fått mig att vara kvar som medlem. Att jag haft en vettig fritid som varit utvecklande. Det är vad jag som utbildningsledare vill jobba för i UNF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback