Ögonlocken bara faller ihop

Jag behöver läsa rätt mycket till idag men jaf tror min koncentrationsförmåga tog slut igår vid lunch. Det går tungt att läsa. Det känns som att inget fastnar.
Jag får planera att lära mig massor på seminariet imorgon som det verkar som att ingen vet vad vi ska göra på.
De tre seminarierna vi haft under kursen har vi blivit godkända på (det var bara g-uppgifter). Läraren skrev något om att vi verkligen måste ha fått in det sociologiskatänket. Det är ju bra att hon tycker det men jag vet inte om det stämmer. Sociologi känns som något där jag redan kan allt för att det handlar om varagen. Men de har en massa begrepp som är kopplade till varadgs händelserna som jag inte kan. Dessutom har de andra begrepp för saker som tas upp i psykolgin. Men eftersom det är olika inriktningar måste det så klart heta olika. Jag blir så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback