Yran 2008


Det var helt galet att hamna på Yran efter Sc8.
Jag och förker kassör var på resandefot från 06:30 till 19:30.
Efter någon timme (som kändes som en evighet) började jag klaga på att jag var trött. Då hade jag varit hemma i typ tre timmar.

Yrans bästa var:
 Miss Li trott iskallt spöregn
Lars Winnerbäck
Säkert
Att de var där i år igen och sålde den där maten som jag inte kan uttala. Danne hyllar den med i sin blogg.
President talet!

Yrans nördigaste:
Jag har sett Adam Tensta två gånege rpå en vecka! Fast jag gillar ju inte hans musik speciellt mycket.

Yrans skärp dig:
De där från Island oj vad fint det var tills hon började sjunga på sin låtsasengelska. jag förtod inte mellansnacken heller.
Om hon som sjunga på engelska så får hon ta och lära sig engelska, ananrs kan hon ju sjunga på sitt modersmål.

Men snälla Yran ge oss något som tar och ger lite mer enerig.
Som de där afrikanerna ifjol.
Och vad hände med mitt fantastiska tips om att ta dit Allt för byn gänget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback