Uppdrag begagnade böcker

Jag ska köpa en bok i morgon på skolan och har köpt en via internat idag som jag lär få med posten på tisdag.
Jag har fått kontakt med en som har ännu en av böckerna jag söker och efter rätt mycket letande hittade jag en annons med kursens fjärde bok som jag hoppas på att den som lagt ut annonsen vill sälja till mig.

Det känns bra att köpa begagnade böcker för att det är ekonomiskt och så kan jag markera så mycket jag vill i dem. Klar man kan göra det i en ny bok med men det känns lite mer okej att "förstöra" en redan använd bok. har jag tur är det dessutom redan någon som har strukit över viktiga saker.

Mitt universitetet har slutat ge litteraturlistor till Akademibokhandeln vilket gör att jag ändå måste köpa böckerna på internet. Tråkigt tycker jag då det var bra att kunna gå dit och få boken i handen.
Men jag får vända det till att inspirera mig till att köpa hela sociologi Bs böcker begagnat med. Vilket jag gjorde under sociologi A.

Mitt schema har ändrats utan att jag fått ändringarna på mailen. Tydligen slutar jag 12 den 12 och inte 16 vilket gör att jag kanske inte alls kommer så sent till september FS mötet. Men jag ska inte ropa hej innan jag kommit över ån, vi får se vad de säger på skolan i morgon.

jag har varit rätt opepp på att börja skolan men jag pratade med en programmare (klasskompis) idag och hon har redan läst 50 sidor och jag vill komma i kapp :)

Kommentarer
Postat av: AeroTech

Jääääänifäääär! Ska du till stockholm på söndag? Säg ja, säg ja, säg ja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback