När katterna är borta dansar råttorna på bordet

I helgen har jag varit på DÅM i Stockholm. JW passade på att köpa platt-tv, gittarhjälte samt fick sin vän att borra upp våra skohyllor.
Det har han erkänt att han såg till att blev gjort för att jag inte skulle klaga på köpet av gitarrhjälte och ja det fungerade.
Men TVn är tokstor och vi måste verkligen sätta upp våra tavlor.

Dagen idag har verkligen gått upp och ner.
Bra saker:
Jag får tillbaka på skatten
Jag smsade mitt gamla jobb om min sommarjobbs ansökan och de har idag planerat inför sommaren med kundföretaget och då hade mitt namn kommit upp. Så nu ville de bara ha vilka veckor jag vill jobba (jo jag har skickat det tidigare men det är okej) så ska de kolla med kundföretaget och höra av sig till mig. Så det ser ju bra ut:)

Tråkiga saker:
Det känns trögt inför Z-Dåm
Tråkigt grupparbete
Maten jag lagade blev inte dirket god
Allmänt dåligt humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback