Ljuva minnen?

Jag slöblogg läste lite och hittade detta inlägget lyssna på låten. Den gick varm i Tanzania under årsskiftet 2005-2006. Hon som bloggat om den tycker den är så fin. Själv tycker jag den är sönder spelad. Intressant hur man kan uppleva saker olika.
Jag undrar lite hur hon kommit över den, eller kommit på att söka efter den. Inga andra låtar som spelades under min vistelse i Tanzania har jag råkat på.

Här är en annan låt som spelades friskt, det handlar om att någon älskar någon mycket och om att bära den personen
.

Fast detta är låten som spelades mest. En låt som man växer upp med i Tanzania om fjärilar. Typ som blinka lilla stjärna där.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vet att den är gammal, men gillar den iaf!
Jag hörde den första gången 06..en kille skickade den till mig.

2008-04-09 @ 07:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback