En magisk middag?

JW ville fira mitt B på metodkursen (så ja alla ni som klagat på att den var omöjlig ni har fel), det firades med gissa... tada sushi!
Inte nog med det så var Joe Labero där och åt med någon kompanjon. Det var så klart JW som såg att det var han, jag hade dels solen i ögonen och är lite för egocentrisk för att märka sånt.
Han frågade personalen efter något bra ställe att äta på sent i kväll och jag och JW kom på flera. Sedan frågade kompanjonen efter ett lungt ställe där man kan ta sig ett glas och jag och JW kom på två ställen Vilket vi kom på oss själva med att varför vet vi sånt här när vi inte dricker? Kan säkert har något att göra med att vi råkar ha icke-nykterister runt oss på typ jobbet och skolan.

Så klart vågade vi inte ens tipsa om bra matställen och servetrisen som vi gissar gjorde praktik där visste inget klockrent och svarande angående glaset att de flesta ställen här i stan har 23 som åldersgrän så hon kommer inte in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback