Om du bodde i Stöde skulle du vara hemma nu, igen

Nu har jag varit i Sundsvall utan att vara på IKEA. Det var nog första gången.
Jag gillar fortfarande inte Sundsvall och Universitetet bjöd endast på dåliga lokaler och tveksamt bra föreläsare.
Innehållet stämde inte med rubrikerna tycker jag och det är tråkigt. Men de refererade till Sober förlad och då blev det roligare. Eller det säger det mesta jag har hört det förrut. Min tanke på att det blir lite ta poäng på det jag redan kan stämmer nog rätt bra på delkurs ett på 15 poäng.
Imorgon ska jag gå och hämta schema för den där 7,5 poängaren som jag ska läsa i psykologi eftersom de vägrar att lägga upp den på schemat för psykologi A.

Det är gratis internet på tåget i en timma nu. Välj kampanj kod och skriv sedan månaden det är med småbokstäder.
Så bra går det altså med pluggandet men jag har pluggat över 8h idag så jag kanske borde nöja mig. Men samtidigt så ska jag på nollning imorgon redan kl 12 så att skriva in resten av anteckningarna vore inte helt fel...

Jag kanske borde kolla facebook eller något för det fanns inte så mycket av intresse att förkovra sig i nu på nätet.

Jag funderar på hur jag ska få ihop min kusins kalas på lördag med alla Top Model avsnitt som jag måste ta igen som går i repris då.
Dessutom är det ett program om de nya alkolisterna nu på 5:an som jag vill se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback