Jag är så less

Jag ska ju då tydligen läsa en del i Sundsvall. Staden jag redan har börjat hata.
Dels för att det inte gå att ta reda på vilken buss som går till Univeristetet, eller någon annan stans för den delen.
Och dels för att jag inte vill åka dit. Jag sökte till Östersund inte var annan träff i Sundsvall men vi har 7 träffar så du måste åka dit 4 gånger för dyra pengar. Till Univeristetet det inte går att hitta till.
Jag är sjukt less.
Tur då att vi börjar först hav elva så jag hinner gå vilse i ett par timmar innan spektaklet börjar.
Inte ens på Miuns hemsida kan man hitta en vägbeskrivning. Alla kursgårdar jag varit på har en från centralen tar du buss bla bla och sedan går du 500 m med en sjö på höger sida så kommer du rätt, men inte universitetet inte för alla i hea världen vet ju tydligen vart det ligger!

Kommentarer
Postat av: AeroTech

jag har varit i sundsvall.. :P

Postat av: Sara

Om du åker mittlinjen kan du kliva av på Västra station och gå. Du går neråt mot storgatan och mot ån. Du ser när du är framme för där är massa studenter och coola hus. Eller gulliga hus iaf.
Annars kan man gå från centralen till navet, där alla bussar går. För att åka till universitet därifrån tar du buss ett mot bergsåker. Då kommer man först till din skola och sen hem till oss. =)
(Man kan också åka buss tre till miun, men då kommer man inte till oss)
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=xSgsgf6lCZw6PyvFe6voVA%3d%3d&Vkid=11693520&SearchType=4&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=mittuniversitet&var=

2007-09-02 @ 20:55:24
Postat av: Jennifer

Tack Sara du är för snäll!

2007-09-02 @ 22:37:20
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback