Fy Fröken B Fy!

Tydligen är ANT:arna lediga på fredag.
Det är illa eftersom jag vill träffa dem på torsdagkväll (imorgon) och då kommer de säkert ha åkt hem.
På min tid hade vi minsan inga lediga fredagar!
Idag kom jag på att jag inte skickat ut någon inbjudan till fika imorgon för ANT:arna och mig. Jag vill träffa dem för att få veta skillnaden på vad de gör mot vad vi gjorde, hur det känns, hur det går och om de behöver hjälp att komma på saker att göra i sina projekt tänkte jag vifta lite med arbetsplanen och knyta dem samman med utskotten.

Nu får vi se hur det blir. Eftersom jag inte fått några kontaktuppgifter så har jag tänkt hälsa på dem på någon lektion imorgon. Herregud klart de kommer vilja träffa mig, eller nått (men min syster sa att de ville träffa FS och jag är ju en del av FS).


En bra sak var i alla fall att tjejen i kassan på Domus bad en kille om legg, han bev förvånad för han hade inget med sig. Hon sa tyvärr jag måste kolla legg på alla under 30. Han var säkert 18 men jag blev glad för att hon stod på sig. Hon säljer nog inte folköl till minderåriga. Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback