Lite för mycket?

När jag läste i boken beroendetillstånd så kunde jag inte sluta fundera på:
om det bäsa är att ta med det där ANT-projektet i våra äskningar eller om det är bättre att de ansöker om pengar från pengar att söka. Dels för att det börjar redan i år. Dels för att det vore tråkigt om det trampas ner för att mer pengar ska gå till drogpolitik.
Jag har även oroat mig över att en resa för mellan 5 och 13 personer till typ Afrika nog kostar bra mycket mer än 80000:-.
Jag har varit duktig och tackat nej till en mässa här i Östersund (hur fick kommun-tanten tag på min mail?) eftersom den är den 9 november då jag ska vara på budgetFSmöte och den 8 har jag tenta så jag vill inte ens hålla i trådarna för då kommer något bli lidande.
Men jag har fått en inbjudan till en UNF:aren som ska vara i Strömsund (som jag har väntat!) och tackat ja till att föreläsa och tryckt på att jag vill göra mer än bara prata internationellt när jag ändå kan vara med hela helgen. Så du som bor i Jämtland eller i närheten och vill gå UNF:aren hör av dig!
I ett av de mailen stod även en glädjande nyhet som jag hoppas så innerligt på!
Nu på kvällen har jag pratat med RB som var lätt övertrött om kurshandledarpärmen som ska finnas hos alla konsulenter och DOs på fredag och mer om kurshandledarpärmen upplägget.
Samt mailat med Sergio om min äskning för det internationella utskottet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback