Det är tur att det är ett riktigt färgsprakeri utanför mitt fönster

Varför är jag så omotiverad att plugga?

Det är regn och tjockt med moln ute, tur för mig att jag har en park som utsikt och ett gäng träd i nyanser från grönt till gult och riktigt rött.
Ibland tror jag att solen skiner, fel fel fel det är träden som är färggranna.

Nu har Utbildningsutskottet en mapp! Nu hoppas jag att alla i utskottet ska börja bry sig. Annars tänker jag vara ond och prioritera endas de aktivas frågor eller nått... Varför kan inte alla förstå att utbildningar är ett ypperligt sätt att få medlemmar att stanna kvar i UNF? Det betyder ju att det går in under den viktigaste frågan att bli 10 000 medlemmar.
Det underligaste är att det är utskottet med flest utbildningar på sitt bord som inte kommunicerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback