Kaosartat

Jo jag hade rätt det känns kaos med ett grupparbete som ska resutera i ett gemensamt PM med tillhörande platsannons, ett individuellt PM två intervjuer och två feedback tillfällen samt en hemtenta.
Så om du vill bli intervjuad (likt en arbetsintervju) hör av dig till mig. Det kommer filmas och min grupp och handleadande lärare kommer se materialet sedan kommer det förstöras. Eftersom vi inte ska känna de vi intervjuar kan jag tänka mig att vi kommer att ta med en person var per tillfälle och "byta" med varandra.
Det blev en grupp i alla fall, med en till som läst psykologi innan och tre grabbar. Det blir nog bra. Jag har lagt upp fint i min kalender när jag ska läsa vilken litteratur och är riktigt nöjd med att ha läst så mycket av den andra kursens litteratur redan och att jag bara har en uppgift kvar där. Att läsa på distans motsvarar verkligen inte att läsa campus bundet.
Nu ska jag klurar på en egenskap eller ett yrke som vi kan rekrytera...
Jag är lite inne på polis, eller utgå från en egenskap typ ordentlig vilket kanske kan resultera i en präst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback