Galet

Imorse när jag gick till skolan kom jag på att jag ska börja med det igen att gå fram och tillbaka till skolan helatiden. Ovant. Vi började grupparbeta idag. Det blir nog bra.
Jag har skickat en del viktiga mail idag efter lång väntan på respons.
Intressant vilka svar man kan få utifrån saker man inte ens tänkt på...
Jag tror för övrigt att UNF behöver ett bättre personaltänk, långsiktigt. Samt bättre arbetsanalyser innan vi anställer folk.
Det positiva är att jag har något att relatera det jag läser i skolan till, det negativa är att det känns som att det kommer krävas mycket jobb. Till exempel för att få personal som stannar längre och trivs mer med sitt arbete. Vi måster förstå att vi har så mycket kunskap hos våra anställda som vi nog inte alltid tar tillvara på på bästa sätt.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag håller med dig. Jag tror att man skulle spara både tid och pengar och hälsa på att tänka lite längre (och/eller mer) vad gäller personalen.

2007-11-29 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback