Effektiv?

Idag tog jag sovmorgon och började plugga först vid 10 tiden. Då filade jag på en uppgift och gjorde en uppgift från början till slut vilket gick strålande mycket tackvare det efterlängtade mailet.
Sedan fick jag veta tentaresultatet. Jag fick ett D men två poäng från C jag överväger att kräva två poäng till när jag får tillbaka min tenta och kan jämföra med svarsmallen som vi fick idag. Nu ångrar jag lite att det var så tråkigt att lära in skillnaden på hur en kokain påverkad person är mot alla andra sorters droger. Bara för att jag tyckte att behandlind, totalkonsumtionsmodellen och dylik var intressantare och av större vikt.
Efter det lämnade jag tillbaka två böcker och lånade en ny skolbok på MIUN. Sedan dess har jag läst i den i typ en timma. Nu är maten färdig lagad och jag har gjort ett par viktiga inlägg på Sobban, snart är det dags för telefonmöte med skolgruppen och sedan har jag blivit bjuden till grannarna på glögg. Hur kunde jag hinna så mycket idag när jag började så sent?
Antagligen för att jag knappt läst något alls idag. Men då har jag ju något att göra imorgon!

Kommentarer
Postat av: IKMK

Vad är det för konstig betygsskala??? Förklara!

,IDA

2007-11-23 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback