Sommarjobb

Till denna förmiddag trodde jag att jag skulle vara ledig i sommar. Då jag var tvungen att tacka nej till ett jobb som krockade med kongressen. Idag ringde jag mitt exjobb och frågade hur det låg till. De hade bokat in mig alla de veckor jag bad om men som det kan bli när en vidarbefodrar till en annan som vidarbefodrar till en tredje så hade inte jag fått veta något... Några timmar senare ringde ett tredje jobb som jag tackade nej till eftersom jag nu ska jobba de veckor jag vill och kan vara ledig mycket. Även om det är tråkigt och dåligt betalt så stillar det dåligt samvete över att inte sommarjobba samt att jag eftersom jag jobbat där tidigare kan komma och säga jag vill jobba såhär och de säger ja. Klurigt dethär med sommarjobb. Jag hoppas det löser sig för fler. Jag ska vara ledig veckan innan efter att jag är i Norge (näst sista veckan i juni) jobba en vecka sedan åka på kongress och sedan v 34 ska jag ha ledigt så passa på att boka in ett besök vettja! Hint hint gästrummet är fortfarande obokat över Yran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback