Jam all Stars!

Grymtkul och bara lite långtråkigt. Väl värt 60 pix. Kolla in på http://www.myspace.com/jamallstars. SIRQUS ALFON hade redan vunnit mitt hjärta och fyllde det till bristningsgränsen. MONIKA&FILIPPA gör att jag överväger att börja kolla på Robin. Mycket glädje, många skratt och en del oj nej inandningar från iallafall mig och grannen.
Love is blue love is red love is something in the bed.

Kalle Haglund han öppnade med en tankvärd dikt från kollo. Och nej jag har inte sett Storsjöodjuret men ja jag har sett Evert så det är väll lite orättvist då. Jag är lite bitter över att jag missade när han var här med Laleh. Jag har en ide till en klockren dikt som jag måste framföra i på någon poesi scen.


Kommentarer
Postat av: wagner

Jag "känner" Kalle Haglunds mamma. Den du!

2007-05-08 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback