Att säga till mig att Maia Hirasawa inte kommer

Är som att säga till stereotyp bögen att Carola inte ska uppträda. Jag blev besviken och bitter.
Men hann se lite ljusare innan USCB Allstars drog igång. Ös ös ös! Särskilt kul såg det nog ut eftersom JW inte rörde mer än på huvudet medan jag skakade rumpa så både knän och ryggslut känner sig lite möra.
Eftersom jag är gnällig så tänkte jag nu ska jag minsan göra slag i saken och kräva pengar tillbaka eftersom vi inte fick någon Maia (som kanske fortfarande är fast i London?). Den ansvariga gav upp sa att han inte orkade med mig mer och jag fick tillbaka för iallfall JWs biljett. Konstigt nog har jag lite dåligt samvete. Men jag har inte ljugit eller varit speciellt påstridig (jag misstänker att han var lite rund under fötterna och insåg att jag var total plattfot och kändes sig lite i underläge).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback