Träningsvärk

Jag är stel i hela kroppen och har ont i halsen.
Helgens pratande och tokdansande har satt sina spår.
60-talsfesten var det roligaste på mycket länge och disskutionerna intressanta även om de hade kunnat strukturerats upp lite mer och om vi fått chans att prata på alla pass och inte bara vissa.
Kass mat (förutom frukosten som var gudomlig!) specielt med tanke på att den nog kostade en hel del.
Helgens bästa pass var helt klart budget utan siffror, jag är så nöjd!

Helgens roligaste var att de kom på att det var jobbigt att ta dit klätterväggen och frågade en av arrangörerna vad han tyckte. Sedan bestämde de sig för att strunta i den (samt några dansmattor såg jag inte röken av heller) medtanke på disskutionen på sobernet. Den bestod av att jag tyckte vi skulla göra riktigt roliga saker i stället för tråk dansmattor och AnnaKerstin höll med sedan skrev kassören att budget är kul. Av detta bestämde de tydligen att alla 80 deltagare tyckte som oss. Altså kan vi ju strunta i kongressern så kan ju vi tre tycka för alla för det gör vi ju så bra :-)

Kommentarer
Postat av: Macke K

Jag vill inte göra dig besviken, men klätterväggens frånvaro berodde inte på diskussionen på Sobban utan på osäkra väderutsikter. Visst är den lätt att kroka på och dra iväg med, men är det snorkallt och hällregn känns det lite onödigt. Beslutet att låta bli att dra dit klätterväggen togs för ett bra tag sedan då förutsättningarna inte såg särskilt bra ut. Med väderfacit i hand kan det diskuteras. Men med hänsyn till det i övrigt späckade schemat och arrangemangets rent geografiska placering kan jag säga att jag är glad att jag slapp masa i åttio knyck med ett och ett halvt ton på kroken i närmare 110 mil.
När det gäller dansmattorna har jag ingen kommentar mer än att det så klart är beklagligt om någon är besviken att de inte riggades.

Postat av: Therese

Kul att du tyckte budgetpasset var det bästa :)

2007-03-20 @ 14:20:01
URL: http://tevvie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback