Lånat av Lars-emil

i love listor

Vad heter du? Jennifer
I mellannamn då? Katarina
Vart bor du? I Ögbab-huset
Trivs du där? Jag säger bara fantastiskt, fantastiskt!
Brukar du läsa horoskop? Inte nu för tiden
Har du körkort? Ja
Äger du några converseskor? Ja två par.
Favoritdjur? Twiga
Vad spenderar du dina pengar på? Tradera fynd
Senaste konserten? USCB Allstars, fett gung
Festar du mycket? Nej
Sprit, cider, vin eller öl? Cola med frusna hallon
Brukar du bli för full? Nej
Antal kuddar i sängen? 5, jag brukar använda tre av dem (jag gillar omväxling) de andra två till hör JW.
Kan du baka bullar? Jadå
Har du varit med i scouterna? Nej, men jag bor mellan en scout och en scoutlokal (det borde nästan räknas tycker jag)
Bläck eller blyerts? Bläck, men mer blyerts har det börjat bli
Mc donald's eller burger king? BK för de har godast dipp
Är du allergiskt mot något? Mögel och de där gula frukterna med torkat skal på
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön till gröten, men helst havremjöl till teet
Vad åt du till frukost? Gröt och macka med salami
Hur ser du ut idag? Kjol och t-tröja
Nästa mål i ditt liv? Att trivas
Vad såg du senast på tv? Någon dockumentär.
Hur svarar du i mobilen? Hej
Vem ringde du senast? JW
Vad sa den du ringde? Att jag hatar mitt jobb
Antal timmar sömn inatt? Typ 8
Sov du ensam? Nej
Brukar du snusa? Nej
Vad innehåller din favoritnattmacka? Tunnbröd, getmese och randiost
Tycker du om din pappa? Ja men jag avsäger mig allt ansvar för vad han gör

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: JW
Såg dig gråta: Malin
Fick dig att gråta: Den där anorketiker bruden och hon med de dåliga tänderna på skolan, obs jag gråter när jag blir arg.
Du delade en drink med: -
Du gick på bio med: JW
Du gick på stan med? Ida, Danne, L-L och en av grabbarna lite ovanför. Men det var på promenaden nu i kväll...
Skällde på dig: JW tror jag för att jag inte var frukost hungrig och han ville att jag skulle göra gröten som han slavat ihop
Skickade ett e-mail till dig: Spam folket

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Åh ja!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:Inte vad jag vet

VARIT I...
Norge: Ja
Finland: Åland, men jag minns det inte
USA:Nej
Kina: Nej
Tyskland: Ja

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Nej!
Dricker du: Gurkvatten
Vem är din bästa vän: JW
Vad är du mest rädd för: Små sker som pringer på makren typ ödlor och katter
Vilka kläder sover du i:Linne
Vart vill du gifta dig: I sommarhagen
Vem hatar du verkligen: Typ de som röstade in oss i EU
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja om jag får låna en
Har du ett jobb: Ja jag har en student-anställning på Kornboden och har jobbat typ två dagar denna terminen
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja
Är du ett hälsofreak: Jag har igen grädde i maten men älskar godis och tränar inte.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej
Är du ensam nu: Ja. Men MSN:ar med Malin
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Jag är ganska mager om bena, tillika om armar och hals
Vill du gifta dig: Om jag ska ha barn vill jag det, mest för lagen.
Vill du ha barn: Bebisar är ju söta men vem vill ha en 9 åring?

FAVORIT...
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Sånt jag blir glad av
Månad: Juni, Juli, Augusti, sommar, Yran, sol
Sten: sax, påse?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Massa saker på ÖB typ solskyddsfaktor
Varit sjuk: Solsvid på näsan och nacken
Sjungit: Ja, lite
Sagt "Jag Älskar Dig": Humm,nej
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat nån ny person: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja

SENASTE...
Låt du hörde: En låt på skivan svenska favoriter
Film du såg: Little miss sunshine
Drink du köpte: Vet, inte en god bitter på Club alexis
Sak du stal: Jag stjäl inte
Mat du åt: Lasange
Gången du åt en 7-Eleven korv: Vet inte om jag någonsin gjort det


FÖRSTA?
Första bästa kompis: Lina

Första jobb: Städade på tryckeri

Första inhandlade skiva: Första jag fick var i alla fall Nordman
Första förälskelse: Putte, alla var kära i han
Första begravning: Farmors
Första piercing/tatuering: Öronen
Första fiende: Vet inte
Första stora resa: Skåne när jag var tre veckor, då gifte sig paranteserna

SENASTE?
Senaste människa du slog: Emma?
Senaste stora bussresa: Uganda till Tanzania förra julen.
Senaste mat: Senaste jag åt var knytis fika på gården
Senaste långa telefonsamtal: JW nu
Senaste dusch: Imorse
Senaste irritation: Det var inte så länge sedan
Senaste glass: Nyss med hallon
Senaste skjortan du haft på dig: En Marimekko skjorta som jag sålde på Tradera

Kommentarer
Postat av: Ronja (UNF:are)

Halloj! Alltid kel med listor... Jag har nån liknande i min blogg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback