Hemma

Jag vet att jag varit hemma ett tag nu men jag har inte ens hunnit spela Xlåda spelet som jag fick av JW i present. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Men jag blev väckt av mitt jobb som trodde att de sagt till mig att jag skulle jobba vecka 25 men icke de har sagt v25 den 25 juni. Jag vägrar att jobba denna veckan. Blir det problem vägrar jag jobba helt och hållet. Jag kan ränsa orgräs i Ås istället, eller nått.

Jag har varit i Larvik i Norge det har jag tydligen inte kommuniserat ut speciellt väl. Det var sista träffen i Kamratstödsledar utbildningen och min basgrupp och inte fungerat speciellt bra innan var fantastisk hela veckan. Där emot var andra saker jobbiga typ äte bröd till frukost lunch och middag. Att umgås så tätt med så många på så liten yta så länge.
Mycket var bra annat var mindre bra, men jag skanar fortfarande en del saker. Vad är egentligen kamratstöda arbete?
Hur hittar jag de gömda barnen?
Men jag har en feedback till Fröken Björn på Wendelsberg för vi fick inte lära oss något om socialtjänstlagen om anmälnings skylldighet.

På min bilddagbok finns det bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback