Flakförträgning

Jag har hela veckan lyckats att inte lyssna på att flaken som nu kör runt i stan skulle störa som de gör. Mina rutor skakar eftersom de tydligen tycker bas är det coolaste i världen när de snart är arbetslösa. Jag kan tänka mig hur diskutionerna gått när de bokade flaken. Om vi nu ändå snart ska bli arbetslösa så varför inte dra till med lite extra bas?
Jag försöker dölja med Säkert skivan som min karl köpte till mig i present (jag är borta nr jag fyller år). Han sa att det är en av några presenter. Jag försökte få det till en av 22 presenter eftersom jag fyller 22, det gick mindre bra tror jag.

Jag jobbar hårt på att inte bli bitter. Ikväll ska det delas ut mackor och vid skolavslutningen så har jag som tur flytt landet (nior som tar sin första fylla, nej tack!)



Jag skrev tenta imorse jag tror det gick bra men jag glömde skriva om grupp-polarisering. dumt för jag bestämde att se den där dockumentären igår kl 22 på Svt 1 var som studietid eftersom det precis handlade om grupp-polarisering. Att grupper tenderar att ta mer extrema beslut än enskilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback