Tack för förtroendet!

Det är min bästa kongess hitintills.
Jag är så trött men har fått så mycket energi!
Tack för att jag fick vara ledare på UNF-lägret.
Tack Burken för att du komplementerar mig så bra.
Tack Bonitos för att ni gjorde veckan så givande.
Tack Olle för att du fanns med oss.
Tack ombuden för att ni röstade för 12 platser i FS.
Tack ombuden för att ni röstade på mig.
Tack alla ledare för en underbar vecka.
Tack alla vänner för att jag fått häga med er.
Tack kongressen för så bra arr.
Tack bussföraren för att du var så bra.

Samtal:
Jag: Vilka FS är?
Jag: Såg du FS-showen igår?
Deltagare: Ja
Jag: Det är de som var på scenen. Det är de som genomför allt som ombuden har bestämt på sitt möte den här veckan.
Deltagare: Men du var ju inte med.
Jag: Nej precis jag är med nästa kongress, de som var igår var de som satt i förra FS.

Vilken lyx att få nya perspektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback